Capfield AS kinnisvara- ja äriarenduse juhina alustas tööd Reimo Simsalu

Kaubanduskinnisvara opereeriva ettevõtte Capfieldi uueks kinnisvara- ja äriarenduse juhiks sai Reimo Simsalu, kes näeb potentsiaali kasvatada ettevõtte üüritavat kaubanduspinda, ületades viie aastaga tähendusliku 100 000 ruutmeetri piiri.

Capfield omab ja opereerib Eestis hetkel enam kui 80 000 ruutmeetrit kaubanduspinda, millest tuntuimad on kaubanduskeskused Nautica ja Lasnamäe Centrum, portfelli kuuluvad samuti Lasnamäe Prisma, Lasnamäe Bauhaus, Tondi Selver ning Pärnu Maxima XXX.

“Vaatame pidevalt ringi ja otsime uusi võimalusi äri laiendamiseks. Potentsiaali turul on ning minu peamine eesmärk uuel ametipostil on juhtida praeguseid ja tulevasi kinnisvarainvesteeringuid ja kasvatada ettevõtte kinnisvaraportfelli, ületades viie aasta perspektiivis 100 000 ruutmeetri üüritava pinna piiri,” ütles Reimo Simsalu.

Tema sõnul on Eestis kindlasti ruumi kvaliteetsele ja hästi läbimõeldud kaubanduspinnale, kus üheaegselt oleks tagatud nii kliendile meeldiv ostukogemus kui kauplejatele jätkusuutlik äri planeerimine. “Lõpetasime äsja renoveerimistööd Lasnamäe Centrumis, kus on paigaldatud peasissepääsu kohale esimene omalaadne LED ekraan Eestis. Tahame jätkata uuendustega ja olla jaemüügiettevõtete seas disaini poolel suunanäitajad. Meil on hetkel töös mitmeid laiendus- ja renoveerimisplaane, aga ka uusi arendusi. Soovime pidevalt kaasajastada oma keskusi, muuta kliendikogemuse võimalikult heaks, toetada kohalikke ärisid ning seeläbi kasvatada nii enda kui meie üürnike ja koostööpartnerite kasumlikkust,” lisas Simsalu.

Kuus aastat tagasi läbis põhjaliku laienduse ja uuenduse Capfieldile kuuluv Nautica keskus ning tänavu aprillis läbis uuenduskuuri ka Lasnamäe Centrum, ent Simsalu sõnul ei saa töö kunagi otsa ning kõva konkurents kaubandusturul ja külastajate ootused on motivaator edasisteks arenguteks.

“Peame üheks oma tugevaks kompetentsiks monoüürnikele mõeldud kaubanduskinnisvara arendamist: õiges kohas õige kliendi jaoks rajatuna on see suurepäraselt toimiv formaat ning selles suunas tegutseme praegu väga aktiivselt,” ütles Simsalu. Muuhulgas on planeeritud arenguid nii Lasnamäe Prisma kinnistul kui ka ettevõttele kuuluval krundil Tähesaju äripiirkonnas, mis on üks viimaseid hoonestamata kinnistuid sealses kiiresti arenevas piirkonnas.

“Samuti soovime pakkuda oma klientidele võimalust teha jätkusuutlikke valikuid. Selle eesmärgi saavutamiseks töötame hetkel ka elektriautode laadimistaristu arendamise kallal,” lisas Simsalu.

Reimo Simsalu on kinnisvarasektoris töötanud alates 2006. aastast ning viimased 8 aastat on ta pühendunud ärikinnisvarale. “Meil on hea meel, et Reimo liitus meie meeskonnaga, et kasvatada meie portfelli Eestis. Tema märkimisväärne kogemus Baltikumi jae- ja kaubandusturul on abiks meie jätkuvale arengule ja kasvule,“ täpsustab Colin Griffiths, kes esindab Capfield AS omanikke Eestis.

Capfield AS on kaubanduskeskuste omanik ja arendaja, mille portfell on üks Eesti suurimaid, ulatudes Tallinnas kesklinnast äärelinna aladele ning väljaspool Tallinnat – Pärnusse. Suurimad ankurüürnikud moodustavad portfelli kogu renditavast pinnast 65% ning nendeks on muuhulgas kohalikud ja rahvusvahelised kaubamärgid Bauhaus, Maxima, Prisma, Rimi Hyper, Selver, H&M, KFC, Burger King, Nike Outlet, SportsDirect.com, Deichmann, Denim Dream, Jysk, Euronics, Apollo raamatupoed, LPP moetootemargid House, Sinsay ja Cropp.

 


Seotud artiklid