Kuidas koostada silmapaistev kinnisvarakuulutus

Siin on Sinu jaoks mõned nõuanded, kuidas luua vinge müügikuulutus, et just Sinu objekt saaks maksimaalse tähelepanu! Loe seda kindlasti, sest selles loos on ka väga kasulik vihje, kuidas oma kuulutusele Kinnisvara24.ee abiga tasuta lisareklaami saada! 

1.Esimene pilt on kõige tähtsam

Kindlasti oled kuulnud, et esmamulje on tihtipeale määrava tähtsusega arvamuse kujundamisel mõne inimese kohta. Sama lugu on kinnisvarakuulutusega ja sellepärast rõhutamegi, et kinnisvarakuulutuse esimene pilt on ülimalt tähtis. Selle põhjal teeb huviline valiku, kas ta üldse avab kuulutuse või mitte.

Esimene pilt on näha ka kuulutuse jagamisel Facebookis ja mujal sotsiaalmeedias. Kes tahab jagada näiteks kuulutust, kus avapildil ilutseb tavaline kortermaja fassaad?

Muidugi ei piisa ainult ühest pildist, olgu see ükskõik kui kena. Lae üles nii palju pilte, et huviline saaks objektist hea ülevaate, samas aga pole mõtet igast uksest ja nurgatagusest ka pilti teha. Pildid olgu asjalikud ja kenad, liigset müra pole vaja.

2.Selge ja lühike reklaamtekst

Reklaamteksti kuvatakse kuulutuse eelvaates kohe pildi peal. Vaata, niimoodi:

 

See on see, mida huviline esialgu näeb, kui ta kuulutust veel avanud ei ole.

See tekst peab haarama ja huvi tekitama ehk teisisõnu olema lühike ja lööv. Näiteks „Päikeseküllane korter!“, „Uus hind!“, „Parim korter selles piirkonnas!“ jne.

3.Silmatorkav kirjeldus

Alusta isutekitavalt ning too välja 2–3 peamist müügiargumenti. Tee seda aga selliselt, et inimesel oleks huvi edasi lugeda ja kuulutusega põhjalikumalt tutvuda.

Eri lõikudes võiksid olla tubade kirjeldus, materjalid ning mööblit, parkimist ja ühistut puudutav info jne.

Ja nüüd tähtsaim nõuanne – mida huvitavama ja erilisema kirjeldusega kinnisvarakuulutuse sa kirjutad, seda rohkem jagamisi sotsiaalmeedias saad. Kasuta selleks kasvõi professionaalsete sisukirjutajate abi, kes oskavad ehk tekstile huvitavama nurga alt läheneda.

4.Jagamine sotsiaalmeedias

Sotsiaalmeedias jagatud kuulutusele võib otsa komistada keegi, kes pole võib-olla mõelnudki uue kinnisvara soetamisele või vana üürikorteri väljavahetamisele. Teisisõnu on sul sealtkaudu võimalik leida rohkem huvilisi. Ja nagu öeldud, mängib hea tekst olulist rolli selles, kui palju su kuulutust jagatakse. Esimesena peaksite aga teie koos omanikuga otsa lahti tegema. Jagage mõlemad kinnisvara24.ee kuulutust julgelt ja kirjutage juurde #kinnisvara24.  Miks, sellest kohe täpsemalt.


→  5.Saa tasuta lisareklaami meie poolt

Pane nüüd tähele! Meie vaatame Facebookis hashtag’iga #kinnisvara24 jagatud kuulutused regulaarselt üle ja anname huvitavamatele ja suurema leviga kuulutustele ka omalt poolt hoogu juurde. Promome neid oma Facebooki lehel ja ostame neile lisareklaami. Vaata siis, et su postitus kindlasti avalik oleks, muidu me seda ei näe.

Ah et kui palju lisareklaami täpsemalt?  Tervelt 10 000 näitamist ühe kuulutuse kohta. Olenevalt konkreetsest kuulutusest, pildist ja jagamistekstist tähendab see meie senise praktika põhjal 300–2000 klikki sinu kuulutusel.

Nii et sheerima-sheerima nüüd! 🙂

6. Müügiga kiire?

Kas oled kuulnud ka meie tasemeteenusest? See tähendab, et kui sul on müügiga kohe eriti kiire, saad oma kuulutuse väikse tasu eest teistest ettepoole tõsta. Tasemeteenuse saad tellida lehelt “Minu kuulutused”, kui klikkad kuulutuse taga olevale nupule “Paranda tulemusi”.


Kuulutuste tulemuste vaatamiseks logi oma kinnisvara24.ee kontole sisse, ava menüüst „Minu kuulutused“ ja seal need ongi. Kui sa pole tulemusega rahul, siis järgi ülaltoodud samme. Soovi korral võid meile kirjutada või helistada ja me anname sulle veel nõu.

Leia siit oma kuulutused ja asu neid muutma ja/või levitama!


Seotud artiklid