Mis on 3D visualiseerimise tugevused?

MIS ON 3D VISUALISEERIMISE TUGEVUSED?

Kui objekti reaalselt veel ei eksisteeri, võib kinnisvara müümine võib kujuneda parajaks  väljakutseks. Kliente ei ole võimalik kohapeale kutsuda ja esitleda neile projekti ning selle tugevusi. Samuti ei pruugi kliendil tekkida tahtmist investeerida millessegi, mida veel füüsilisel kujul olemas ei ole.

3D visualiseerimise kõige suuremaks tugevuseks on võimalus luua täpne pilt lõpptulemusest, selle puhul luuakse hoone täpne 3D mudel arvutis. 3D mudeli loomisel on sisendiks kas hoone tööjoonised või BIM mudel, mida üha enam kasutatakse tänapäeval hoonete ehitamiseks. 3D pilt luuakse enamasti disaini algusfaasis hoonetele, tuleb üsna sageli ette projektis muudatusi. Kuna see luuakse arvutis, on nende paranduste tegemine kiire ja odav. Lisaks on arhitektil ja arendajal võimalik saada täpne ettekujutus alternatiivsetest lahendustest ja sellest, milline lõpptulemus reaalselt välja võiks näha.

Tugevuste edasi andmine:
3D visualiseerimine võimaldab luua kujutluspildi, milline näeks hoone välja nii seest kui väljast, samuti ka hoone ümbrus selle reaalses asukohas. Pildid saab luua ükskõik millise nurga, et nad kujutaksid projekti tugevusi kõige paremini.

Vaatajaga emotsionaalse side loomine:
Kodu soetamine on enamus inimeste jaoks üks suuremaid otsuseid elus, enamjaolt kaaseb sellega aastakümneteks ka laenukohustus. Seetõttu kaalutakse valik hoolikalt läbi ja soovitakse luua endale soetava kinnisvaraga emotsionaalne side. Kui aga kinnisvara ei eksisteeri, on sidet väga keeruline luua.
3D piltidega on võimalik luua emotsioon, mis võimaldab koduostjal kujutada end ehitatava kinnisvara omanikuna. Piltidel on võimalik kujutada pere koos õhtustamas või turvalist mänguväljakut korterelamu ees, kus lapsed kiiguvad. Teiseks 3D tugevuseks on võimalus piltide abil suhestuda potentsiaalse kliendiga. Piltidele on võimalik lisada efekte ja detaile, mis kõnetab meie klienti – kinnisvara müümine ei ole sageli ainuüksi ruumi müük vaid ka elustiili müük.

Võimalus kasutada turundusmaterjalina:
Visuaal püüab tähelepanu paremini kui mistahes tekst. Kinnisvara müües on väga suur roll turundusel, et kliendis tekiks huvi maakleriga kontakteerumiseks. Võrreldes fotograafide ja maakleritega, on 3D visualiseeriminekindlasti üks odavamaid ja kiiremaid sisuturunduse. See võimaldab turundajatel olla paindlikum ja suunata rohkem ressursse teistesse kanalitesse.

3D visualiseerimise abil on võimalik luua väga erinevaid visuaale, kasutades staatilisi pilte, animatsioone ja 360° panoraami. Viimase puhul on kliendil võimalik ise vaid mõne näpuliigutuse abil kinnisvara avastada. Lisaks on võimalik luua igasse kanalisse just sinna sobivaid visuaale. Näiteks sotsiaalmeediasse sobivad kõige paremini staatilised pildid, kodulehele võib lisada 360° panoraami ja animatsioon sobib nii adsi kui ka telereklaami.

Kulude kokkuhoid ja kiirus:
Uusarendusi müüakse sageli ilma mööblita, tavaliselt on olemas vaid vannitoamööbel ning mõnikord ka köögimööbel. Möbleeritud kinnisvara müüb 73% kiiremini kui möbleerimata – tühja korteri pildid ei mõju kliendile üldse nõnda atraktiivselt kui pildid möbleeritud kodust.  3D piltide loomine interjöörist sisustusega on kindlasti odavam, kui hakata kasvõi üht korterit täielikult möbleerima ja sisustama, kuna sellega kaasnevad nii rahalised kui ka ajalised kulud.

 

Allikas: Vunk


Seotud artiklid