8 müügisoovitust kinnisvaramaakleritele

Jagasime eelmise postitusega kuut müüginippi, millele oled nüüdseks kindlasti mõelnud ja usun, et mitmed neist ellu rakendanud. Siin on sulle veel kaheksa nõuannet, millest sul on eduka karjääri ülesehitamisel kindlasti palju abi.

1. Pühendu

Kui sa ei taha olla tavaline, keskpäraste tulemustega kinnisvaramaakler, siis pead endast maksimumi andma. Ei rohkem ega vähem. Paku nii head teenust, kui saad. Tee kõik, et oma objektile ostjad või üürnikud leida. Anna kliendile nii palju head tasuta nõu, kui sul anda on. Lahenda kliendi probleemid ja aja talle välja kõige parem diil.

2. Aita inimesi

Kõigepealt anna, siis saad vastu. See seaduspära kehtib absoluutselt igal elualal ja igal pool. Kui sa lähed hommikuti tööle siira sooviga teisi inimesi oma teadmiste, oskuste ja kontaktidega aidata, siis hakkab sul endal ka hästi minema. Sinu poole pöördutakse alati, kui kellelgi on kinnisvaraalast abi tarvis.

3. Kuula inimesi

Kõige paremad müügispetsid teavad sulle kindlasti öelda, et eduka müügi saladus on oskus kuulata ja meelde jätta. Kuulamine näitab esiteks seda, et sa hoolid, ning teiseks aitab see sul aru saada kliendi tõelistest soovidest ja vajadustest. Mõnikord juhtub nii, et klient vajab lihtsalt toetust ja kaasamõtlemist, ei enamat.

4. Paku kliendi probleemile selge lahendus

Vahel takistab tehingu lukku saamist vaid mõni väike probleem, mis kliendi peas on lahenduseta jäänud. Uuri, mis see on, ja paku sellele oma teadmisi ja oskusi kasutades konkreetne lahendus välja. Ja tehing ongi lukus.

5. Anna endast märku

Keegi ei tea, et sa olemas oled, kui sa endast märku ei anna. Reklaami oma teenuseid ja ole nähtav. Kui kliendiga on esimene kontakt saavutatud, anna endast regulaarselt märku ja näita, et hoolid. Muidugi, siin on oht tüütuks muutuda, aga usume, et sa tajud selle piiri hästi ära. Kui helistad kliendile ja sind siiralt huvitab, kuidas tal on läinud, siis küllap tal on su kõne üle hea meel ja te saate koostööst edasi rääkida.

6. Ära räägi müügist

Kui sa räägid kliendile, et sa oled müünud vot selliseid ja selliseid kortereid ja maju, siis kahtlustab ta kohe, et sa tahad temaga ka lihtsalt müügi lukku saada, mitte teda päriselt aidata.

7. Ära vaidle

Usume, et mõnikord on sul hirmus kiusatus vaielda, sest ilmselgelt jagad sina asjast rohkem kui klient. Aga! Kui õigus jääb sulle, siis mis sa arvad, mis tunne kliendile jääb? Mitte eriti meeldiv, eks ole? Püüa välja selgitada, miks klient mingil arvamusel on, sest mida paremini sa teda mõistad, seda parema lahenduseni te koos jõuate.

8. Tegutsemine viib eduni

Mida enam kõnesid sa teed ja üritustel käid ning mida rohkemate inimestega sa kohtud ja hiljem müügikõnesid teed, seda paremad su müügitulemused on. Magavale kassile hiir suhu ei jookse!

Ära ole häbelik, see ei vii kuhugi. Ole ehe, aus ja julge suhtleja. Sellise maakleri teenuseid tahaksid kõik kasutada!

Kui sul jäid eelmised kuus soovitust lugemata, siis vaata need üle siit >>


Seotud artiklid