Kinnisvara24 tuntus tõusis varasemate turuliidritega samale tasemele

Värske Turu-uuringute AS-i uuring näitab, et kinnisvaramüüjad ja -otsijad kasutavad info leidmiseks peamiselt kolme keskkonda – kv.ee, City24 ja Kinnisvara24.

Vaid aasta tagasi turule tulnud uue portaali Kinnisvara24 tuntus on kasvanud varasemate turuvalitsejate kv.ee ja City24 portaalidega pea samale tasemele. Kolmeks kõige populaarsemaks kinnisvarapakkumiste kanaliks on uuringutulemuste järgi kinnisvaraportaalid kv.ee, City24 ja Kinnisvara24, millele järgnevad Google’i otsingumootor, Facebook ja kinnisvarafirmade koduleheküljed. Võrreldes eelmise, 2016. a uuringuga, on vähenenud aastaid turgu valitsenud portaalide kv.ee ja City24 olulisus, mis tuleneb sellest, et eelmisel aastal tuli turule uus portaal Kinnisvara24.

Kui 2016. aastal otsis 58% vastajatest kinnisvarapakkumiste teavet portaalist kv.ee, siis 2019. aastal kasutab kv.ee-d 49% vastajatest. City24 eelistajate arv on langenud 49%-lt 45%-le. Uue tegijana on Kinnisvara24 tõusnud vaid ühe aastaga 39% vastajate jaoks kõige populaarsemaks kinnisvaraotsingu kanaliks.

Kinnisvara24 tegevjuht Kalev Roosiväli sõnas, et uue portaali kiiret tuntuse kasvu kinnitavad ka külastajate numbrid. „Avasime uue kinnisvarakuulutuste keskkonna vaid aasta tagasi, sisenedes turule, mida olid aastaid valitsenud kaks tuntud tegijat, kelle ühine omanik võimaldas neil tegutseda monopolina. Juba eelmise aasta lõpus rõõmustasime selle üle, kui meie külastajate ja kuulutuste arv ületas City24 numbrid ja tõusime teisele positsioonile. Vaid ühe aastaga on Kinnisvara24 tuntuse poolest 20 aastat vanad tegijad kinni püüdnud ja kujunenud üheks olulisemaks kinnisvarakuulutuste kanaliks,“ selgitas Roosiväli.

 

Turu-uuringute AS viis Eesti Kinnisvarafirmade Liidu tellitud kinnisvarafirmade tuntuse omnibuss-uuringu läbi tänavu aprillis, kui küsitleti 756 vastajat. Uuringus osalenud vastajad nimetasid eelmisest korrast harvem kinnisvarafirmade kogulehekülgi, küllaltki vähe kasutatakse info saamiseks ka ajalehtede paberversioone. Lisaks uue portaali tuntuse kasvule on kasvanud ka Facebookist kinnisvarakuulutuste otsijate arv.

Loe lisaks ka Ärilehest.


Seotud artiklid