Soovitused sotsiaalmeedias kinnisvara turundamiseks

Kinnisvara turundamine sotsiaalmeedias tähendab kahtlemata rohkemat kui vaid kuulutuste jagamist. See pole kaugeltki mitte esimene ega isegi mitte viimane samm.

Korteri või maja ostmine ja müümine on väga suur otsus enamiku inimeste jaoks ja sellepärast oodatakse ka maaklerilt, et ta aitaks nii koduostjatel kui -müüjatel keerulisena tunduva protsessi valutult läbi teha ning olla neile selles igakülgseks toeks.

Kuidas aga kujundada endale selline maine, mis laseb arvata, et sina teed maaklerina paar sammu rohkem kui sinult oodatakse ja oled kliendi jaoks just selline tugi? Anname sulle mõned head nõuanded, kuidas sotsiaalmeedias endale eksperdi mainet kujundada. Ning mitte lihtsalt eksperdi, vaid sellise, kes hoolib.

Kasuta erinevaid sotsiaalmeediaplatvorme

Erinevad sihtgrupid kasutavad erinevaid platvorme ning sina tahad kindlasti tähtsamates neist kohal olla. Instagrami kasutavad pigem nooremad inimesed ja Facebooki vanemad ning suur osa inimestest mõlemat. Eelmistele jäävad Eestis aktiivsete liikmete poolest alla, kuid omavad siiski küllalt suurt kasutajaskonda LinkedIn ja Twitter. Oi, ja äärepealt oleks ununenud kõigi lemmik YouTube, kuhu saad üles laadida oma kuulutuste juurde tehtud videod, millest rääkisime täpsemalt selles postituses.

Kinnisvara24 sotsiaalmeedia

Hari oma jälgijaid

Nagu ükskõik millist muud teenust või kaupa müües, on ka kinnisvaratöö puhul kõige olulisem endale spetsialisti maine kujundamine. Kirjuta huvitavaid postitusi kinnisvaraturu kohta, jaga oma kogemust ning suurimaid õppetunde. Kirjuta nõuandeid koduostjatele ning kinnisvarasse investeerijatele. Anna oma klientidele teada õppetundidest, mille oled oma töö käigus saanud, aga mida soovid, et oleksid varem teadnud. Anna oma teadmised ära, ja me lubame sulle, et saad kuhjaga kliente vastu. Universaalne seadus – kõigepealt anna ja siis saa, töötab alati.

Kirjuta kasulikku blogi

Hea plaan on ka käima panna oma blogi ning sealseid uusi postitusi sotsiaalmeedias jagada.

Lisaks eelpool antud teemasoovitustele võid põhjalikumalt tutvustada mõnda piirkonda või hoopis kinnisvaravaldkonda, milles ekspert oled. Räägi näiteks mõne piirkonna plussidest, aga kindlasti ka miinustest, sest nii näitad oma klintidele, et sa ei jäta nende eest midagi varjatuks ning sinult saab alati ausaid vastuseid.

Liitu Facebooki gruppidega ja loo mõni ise

Facebook on suure osa äride liiklusest nö kinni keeranud, ehk ettevõtete postitused jõuavad vaid väga väikese osani nende jälgijatest. Küll aga on väga hästi tööle hakanud erinevad Facebooki grupid, kus inimesed oma muredele vastuseid otsivad ning valdkonda puudutavatel teemadel vestlevad ja arutlevad.

Löö seal kaasa ja jaga oma suurepäraseid teadmisi. Taaskord suurepärane võimalus endale spetsialisti maine kujundamiseks!

Kinnisvara24

 Vasta kommentaaridele ja küsimustele

Ajad, mil kliendid 24 tunniga oma küsimustele vastused said, on möödas. Mida kiiremini ta oma vastuse saab, seda parem. Ning vasta kõigile kommentaaridele, nii headele kui halbadele. Nii näitad, et hoolid ning elad oma jälgijatele kaasa. Kuid sul pole mõtet kiusajatega vaidlusse astuda. Neid on kahjuks terve internet täis.

Kasuta ära Instagram story võimalused

Instagrami storyd on hea võimalus oma jälgijate kaasamiseks ning nendega suhtlemiseks. Pane sinna üles uusi ilusaid kinnisvarapilte ning küsi oma jälgijatelt jah/ei vms küsimusi, millele nad saavad ühe nupuvajutusega vastata. Lisa storyle link kuulutusele või teie ettevõtte veebilehele.

Facebook on hea oma vanade klientidega ühenduses olemiseks

Jaga oma lehel näiteks pilte õnnelikest koduostjatest või -müüjatest koos uue kodu võtmetega või sildiga „Müüdud“ ning märgi ehk tagi nad fotodel kindlasti ära.

Kasuta julgelt hashtage

Kui tahad jõuda suurema auditooriumini kui vaid sinu jälgijaskond, siis kasuta kindlasti võimalikult palju hashtage. Väga paljud kinnisvarahuvilised on end konkreetsete hashtagide jälgijaks märkinud, näiteks nagu #kinnisvaratallinnas #kinnisvaratartus #uuskodu #newhome #realestate jne. Just, kasuta ka inglisekeelseid.

Küsi testimoniale

Iga äri juures on usalduse tõstmiseks ülioluline kasutada testimoniale ehk teiste klientide tagasisidet teenuse, kauba, ettevõtte jm kohta. Küsi oma klientidelt tagasisidet ning selleks, et sa selle lihtsamini saaksid, anna neile paar-kolm küsimust ette. Näiteks. Mis sulle minuga koostöö juures kõige enam meeldis? Miks soovitaksid minu teenuseid oma tuttavatele? Kindlasti küsi testimoniali juurde ka pilt, sest ilma näota Mari, 38 mõne tagasiside andjana ei veena kedagi.

Tee objektilt Facebook Live ülekandeid

Facebook Live’il saad koos vaatajatega maja või korteri põhjalikult läbi käia ning kõigile saabuvatele küsimustele ka vastused leida. Eriti kaval nipp on otseülekande tegemine mõnel objektil, mille kuulutus ei ole veel üles läinud. Nii tekitad oma jälgijates priviligeerituse tunde.

Hoia oma profiil aja- ja asjakohane

Ära unusta, et kliendid guugeldavad sind ning vaatavad kõigepealt üle su Instagrami ja Facebooki profiilid. Nii et mõtle hoolega mida seal jagad ja millise maine endale kujundad.


Seotud artiklid